ESC

Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag och kollar på Eurovision Song Contest, just nu sjunger Finland. Jag har faktiskt ingen aning om vem kommer vinna, förra året hade man en känsla i sig att Loreen kunde vinna allt...

Lite missnöjd är jag allt att Eurovison är i Malmö, när Loreen vann så tänkte jag åh, vad kul då kan man ju åka och kolla, det är ju säkert på Friends Arena då. Men nä, det ska vara i Malmö, hallåå Stockholm är ju huvudstaden då bör den vara där, eller?? 
Friends Arena är ju jättestor och ny, hade ju passat perfa.. :( Jaja, what do to now.. 
 
Idag har jag iallafall.vart på släktkalas ute i Strängnäs, träffade mina små kusinbarn. Så söta. <3 :3 
Var där till 11-5 och ja.. Har 'bara' vart där...

Imorn har jag inget planerat så då ska jag nog försöka göra lite läxor. :)
Har inte så mycket mer att skriva faktiskt, ska försöka se lite av ESC också.
Bild från grönan igår, The sounds(vilka det nu är) uppträdde och det var väldigt mycket publik för att vara ett band jag inte känner till. Mer publik än när Ulrik uppträdde...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback