Debutanthoppningen...

Gick jättebra! :D
Kom dit runt kvart över 11 och då borsta vi henne och jag passade in mitt träns. Sen byggde vi fram banan, gick den och sen vid 2 skulle den första gruppen rida fram(jag var i tredje startgruppen). 
Men tränset passade jättebra och det var väldigt kul att rida i sitt eget träns, hihi. :3 (hade mitt schabrak också)
Medans jag vänta på min tur kollade jag på de andra och filma när Rebecka hoppade Graham.

När vi red fram hade jag spö ifall hon skulle bli seg, Esra som hoppade henne innan sa att hon var jättepigg och att hon behövde släppa spöt. Efter vi hoppat fram på några hinder blev hon rätt pigg så jag släppte spöt sen.
När vi hoppade banan(jag hoppade 50 cm) gick det bra, det gick rätt snabbt men det är lite svårt att sakta ner farten men jag hade ändå hyfsad kontroll(eller vad jag tyckte!). Ett av hindrena hoppade hon rätt stort så jag hann inte med riktigt men jag satt kvar.
Det var det här hoppet hon hoppa rätt stort.

Det blev en felfri runda så jag fick en rosett. (*_*). 
Nicole(länk till hennes blogg) fotade med sin kamera (som har ett jääättestort objektiv) så det blev jättefina bilder! 
Tack för bilderna! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback