Childhood dagen

Hej! :)
Idag var jag hos Josefine för jag sov över, det var väldigt mysigt. :)
Vid 12 gick jag hem emellan sen åkte jag till Grönan där Eve, Hanna och Amanda väntade. Det var Childhooddagen så dår skulle Zara Larsson, Anton Ewald, Behrang Miri, Oscar Zia och Ralf Gyllenhammar uppträda. Jag har grönt kort (fritt inträde hela säsongen) så jag förlorar inget på det liksom. ;)

Som ni kanske märkte var det rätt regningt idag men vi satt ändå i regnet tålmodigt sen klockan 13:00 så vi var längst fram. 
Tog med kameran så jag både filmade och fotade! 
Ska sätta litet copyrightmärke så bilderna kommer senare.
 
Zara Larsson var iaf jättebra, hon har så bra röst. <3 När Anton Ewald och Oscar Zia kom skrek alla och Behrang  Miri var också bra, Jalla Dansa Sawa är ju bra. 
Sen när när konserten var slut väntade väldigt många på att de skulle gå ut och de gick de! Iallafall Behrang Miri och Anton Ewald. På något sätt lyckades jag komma närmast staketet så när Anton kom och kolla på mig, jag ba: "Hej". Men han stog väldigt nära så jag fotade lite då också.. Hihi. :3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback