6 Maj 2013

Hejhej! 
Idag var en rolig dag, på vårt mentormöte gjorde vi en "lek" eller man skulle beskriva olika ord och på spanskan ritade vi menyer. 

Efter skolan gick jag och Mina till Maja och var på hennes gård med hennes hund Fia. ♥ Mina kastade pinnar till henne och jag filma (som ni ser på videon nedan). Sen gick vi till Beyond Retro och kollade på jättefina blommkransar och sen gick vi och köpte glass. Blev en jordgubbs Daim som var ganska god, fast vanliga Daim är godare. :) 
Följ mig på Videofyme och När du ändå är igång prenumenera gärna på min Youtubekanal! 
felicia_madera(på Videofyme) & 1999felicia1999(på Youtube). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback