20 grader

Var det idag, Äntligen sommar! <3
Denna varma vår/sommardag har jag:
* Haft brännboll på fotbollplan på idrotten.
* Slutat 1 timme tidigare än vanligt.
* Köpt glass på Ah's med Sonja och Edith. För er som vill veta jag tog Citron och Hallon sorbet. Heh.
* Köpt en väldigt stor tekopp. :]
* Haft kostymprovning på teatern.
Tog med systemkameran för att fota, jag ska nämligen göra vår affisch så...

Så nu sitter jag och dricker ur min gigantiska kopp, den var bra för man fick plats med mycket te och det tar mer tid innan det svalnar= en kopp för riktiga tedrickare.







OCH TILL EDITH OCH SONJA: Ni får bilderna när jag har tid. ;)

Nu måste jag sluta för jag ska plugga Subjekt och Predikat till vårt svenska prov imorron.

Kommentarer
Kommentar av: Anonym

FÅ TID! Vi vill ha våra bilder :3

Svar: Jaa, chillaa.
Felicia .

2013-05-07 @ 20:52:03
Kommentar av: SONJA

JA WE WANT THE PICTURES <3

Svar: Jajaa... Snaart. Men vi har ju SO prov så det är ju rätt stressigt.. ;/
Felicia .

2013-05-08 @ 12:34:23
Hemsida/blogg: http://Colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback