15:27

Idag har jag... Hållt på med datan och ätit lunch. Hunnit med myycket känner jag. 
Hursomhelst ska jag städa mitt rum idag och sen ska jag plugga för vi har 2 prov den kommande vecka plus att vi hat teaterföreställning så jag måste öva på manuset också.. xC

Imorgon börjar årskursen lilla projekt Skapande skola och då ska vi sätta upp en teater(Odysséen) och vi har delat in olika små grupper. Alltså några skådespelare, några som har film/data osv. Jag tog film/data för jag orkade inte vara typ Odysseus eller nån sån, vi ska visa upp teatern för åk 6 och 8 så det blir nog ganska pinsamt.......
Funderar på att byta färg i min design, för jag tycker designen är fin men är sugen på nån ny färg.. Eller kanske svart/vit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback