Skärtorsdag

Nu känns det verkligen som vår! <3
Jag, Alva, Sonja och Edith kunde vara ute utan att frysa! Så vi hoppade hage och jag gjorde vattenfallsfläta på Sonja. :D





Eftersom det är skärtorsdag idag fick vi även sluta tidigare så jag åkte till stallet och hjälpte Linn som skulle ha Madera.<3
Idag är det 14 dagar kvar tills det blir min och Maderas 2 års dag! <3 <3


Bjuder på en söt Madera i hagen. Alltid så nyfiken!
.
.
Sen red jag Rezcka och vi hoppade tre studs(3 hinder på rad). Det gick hyfsat men hon hoppa rätt stora skutt men det gick bra.

..
.
Imorgon ska jag till Härjedalen och åka skidor och fira påsk. Så det blir nog inte jättebra uppdatering men några inlägg kommer kanske. :)

Kommentarer
Kommentar av: Sonja :D

Hahah va fina vi är :DDD
Lite random fråga men varför gör du så många punkter efter styckena eller vad man ska säga? Asså typ som efter "Bjuder på en söt Madera i hagen. Alltid så nyfiken!" så är det ju två punkter... Varför gör du så? xD Lite random fråga men aja ;)

Svar: För jag visste inte ifall det blir ett mellanrum när jag mobilbloggar, så för säkerhetsskull. :)
Felicia .

2013-03-30 @ 18:25:57
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback