Onsdag

Idag har jag haft matte, SO, svenska och spanska. På SO:n ska vi börja med Kristendomen, passande att de valde en påve just. ;) Varför ska alla påvar vara så gamla?
På svensktimmen har halva gruppen drama och halva svenska, jag hade svenska. Vi planera till vår skoltidning, jag och Eve ska skriva om nätmobbning. För drygt en vecka sen tog ju en tjej självmord just pga det. :(

Kollade min statestik, den är otroligt dålig! Förr hade jag runt 30 och nu under 10, jag uppdaterar ju varje dag oftast så jag vet inte varför? Önskeinlägg eller något, kommentera!! :)

Imorgon är det torsdag! Finally, okej vi har prov så det är ju inte så kul men jag ska rida! :D
Ska även på elevråd så jag missar idrotten, hade gärna vart nån NO lektion eller något men det är en gång bara. :)

Kommentarer
Kommentar av: Agnes

Sv; Aa precis, nätmobbning är ju som du sa lite större och allvarligare kanske eller båda är ju inte bra men nätmobbning är ju bakom en skärm så det blir ju inte fysiskt på det sättet.
Kul att du kom med dina åsikter! :)
Fin blogg du har, kram!

Svar: Jag håller med! Båda typerna är mycket stora men förr var "fysisk" mobbning det man pratade mest om och försökte förhindra. Men efter självmorden har saken tagits mer på allvar och kommit mer i centrum! Det syns inte lika mycket med nätmobbning förrens det händer tex självmord. Sorgligt nog... :(

Tack!
Din blogg är också fin, bra åsikter tycker jag! :)
Felicia .

2013-03-13 @ 21:48:36
Hemsida/blogg: http://agnesochponnyn.blogg.se
Kommentar av: - S C H N A I L G U L L -

Hej! Intresserad av ett bloglovinbyte? Kommentera isåfall vilket nummer du blev så gör jag samma sak! :D

Svar: Kan fundera på saken. :) Återkommer om det sen! Glad påsk!
Felicia .

2013-03-15 @ 13:03:06
Hemsida/blogg: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback