Justin Bieber 19 år

Idag fyller Justin 19 år så grattis! :)


Körde lite stretching men först värmde jag upp genom att spela Wii. Funkade jättrbra att göra det. Nådde faktiskt längre ner med händerna när jag stog upp än vad jag trodde, good! Så det är pyttelite kvar innan det blir hela handen nere.
.
Stretcha och kolla hur långt ner jag kom i split och spagat och jag kom längst i split, bara 15 cm kvar! Split är ju när ett ben är fram och den ena bak(eller har jag fel?)..

Ska upp rätt så tidigt imorn så ska lägga mig nu. Nattinatti. <3

Kommentarer
Kommentar av: Sonja

*Väldigt stolt över att tipsa att värma upp på wii (eller just dance men ändå*
Men jag är ganska säker på att det är tvärtom med split och spagat ;) Alltså spagat är ett ben fram och ett bak ;)

Svar: Det funkade jättebra att värma upp med Wii:t. ;)Jag är också rätt säker på det jag skrev men jag sökte runt på Google och alla tror olika.
Men min kompis som går på balett sa att split var ett ben fram och ett ben bak och Spagat båda utåt. :)
Felicia .

2013-03-02 @ 10:33:32
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se
Kommentar av: Josefine

spagat är ett ben fram och det andra bak. Split är båda utåt

Svar: Alla säger typ olika, min kompis som går på balett säger att det är som jag sa. Men jag kollade på google, alla tror olika..
Felicia .

2013-03-02 @ 20:30:55
Hemsida/blogg: http://josefinelunquists.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback