Fullspäckad helg

Var ett tag sen.. Men har inte orkat riktigt men nu är jag här! :D
Kör på min vanliga sammanfattning. ;)

Lördag: Var i stallet och sen var det rykt- KM. Jag var med på Madera, det gick rätt så bra fast jag blev inte placerad, första gången jag fick bra  på hovarna(brukar få dåligare där.
De bedömer alla delar och ger poäng 1-10. :)

Sen på kvällen såg jag på Oz the great and powerful 3D, den var bra tyckte jag. De utnyttjade 3D:n på ett bra sätt, vissa filmer blir helt onödiga att ha 3D liksom.

Det går förresten rätt bra med mina stretchmål, i lördags efter uppvärmning och lite stretch hade jag bara 5 cm kvar till spagat! :D För det mesta går det rätt segt oså vips kommer ett jätteframsteg så det är bara att ha tålamod. Dagen där efter hade jag bara 3 cm kvar så snart är jag väl nere, däremot har jag träningsvärk där men det är ju inte så konstigt... 


Nu pluggar jag lite SO, vi jobbar med Antikens Rom. Har lånat hem två böcker där det står så jag sitter och gör tankekartor först för att samla själva faktan. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback