Friday

Hello. :)
Jag och Hanna åkte till stallet vid halv tolv tiden, Madera skulle gå halv ett så jag gjorde rent hela spiltan ordentligt för ponnysarna bredvid var inte inne så de blev inte störda.
Hon skulle bara gå en timme så jag skötte ordentligt och även vände henne för att fota lite.
Bilderna:




Hade ju med kameran men när jag var i stallet upptäckte jag att jag hade glömt minneskortet hemma... Classic, har hänt flera gånger. Men imorgon tar jag med både kamera och minneskort!
.
.
När jag hade skött klart och gosat lite med henne hjälpte jag Linn att spola Grahams ben. Först var han lite skraj och backade men efter ett tag blev han lugnare.





Efter det åkte jag till Hanna och Oda var också där. Vi kollade roliga videos och åt choklad. :D Mysigt var det iallafall.
.
Nu fortsätter jag se PA1 och det är fortfarande luuugnt det bästa säsongen!
.
När jag sett den ska jag nog stretcha lite, jag och Josefine har som mål för iår att antingen gå ner i spagat eller split. Vi får se hur ddet går men jag ska iallafall försöka nå med hela handflatan i marken när jag står med raka ben. Jag kan halva så det blir nog lättare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback