Run before they find us

Vanlig tisdag idag, på idrottenhar vi börjat med att man ska skriva in hur mycket man tränar men jag har ju faktiskt börjat stretcha nu. ;) Innan man stretchar då ska man ju värma upp och det gör jag genom att jag springer ner för alla trappor och sen upp igen, då blir man garanterat varm! ;) Jag bor ju på fjärde våningen så det blir 103 trappor att gå upp för(jag har faktiskt räknat!).

Hade matteprov också... Det var den svåra, högre kvalitets delen men det gick nog ganska bra. 
 
Sen gick jag, Alva, Edith och Sonja till Café String innan teatern. Jag tog en kladdkaka och rabarberte, de hade superstora mysiga koppar där. ^.^ 

Så sant!
Förra året skapades det en Facebook grupp som påstog att "Hästar är en frukt som inte finns". Hur knäppt som helst men iår så kommer alla dehär nyheterna om att det är hästkött i tex, Findus Lasagne och massa mer. Bilden visar liksom "Run before they Find Us", tyckte det var ganska komiskt. :D 
 

Kommentarer
Kommentar av: Sonja

men stretcha gills väl ändå inte som att träna?

Svar: Se svar på din långa kommentar.
Felicia .

2013-03-06 @ 22:36:57
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se
Kommentar av: Sonja

för att man tränar ju liksom inte då.. eller? Man stretchar ju bara liksom ;)

2013-03-07 @ 12:58:40
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se
Kommentar av: Sonja igen hehehehe

hejsan jag typ kommer på massa saker jag måste skriva hela tiden ehehheeh
Men jag kom på att det räknas nog ändå.... för man värmer ju upp och så. Det räknas nog. heheh Men jag har för mig att lasse sa att det man skrev upp skulle ta minst en timme så då får man ta och stretcha ett tag ;D Men jag är inte säker....

Svar: Jag tycker det är träning, eller man värmer upp och om man är vig förhindrar det även att man sträcker sig. Man skulle ju träna och leva mer sunt typ. Men han sa väl inte att det behövde ta en timme? Jag stretchar iaf 30-40 min så... ;)
Felicia .

2013-03-07 @ 14:35:23
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback