Dusch

Var i stallet från klockan halv ett idag men det var skönt. Kändes nästan som det var lov men jag hjälpte till att borsta hästarna till nybörjarlektionerna och jag fick duscha Madonna för hennes ben och svans var jättesmutsiga. 
Var väldigt kul för det är första gången jag duschar själv, hon var hur snäll som helst och blev rätt ren också! :)
 
Klockan fem red jag Rezcka, gick väl rätt bra. Har börjat hitta henne bättre i formen nu men gick inte så jättebra i galoppökningarna vi gjorde som hon nog inte är så bra på. Helst vill hon bara springa på, haha! 
Kom hem runt sju och sen var jag lite seg så hann inte göra nåt mer... Aja, byebyee!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback