Duktiga Rezcka <3

Red lilla Rezcka idag (igen!)  och hon hade ett nytt bett idag, ett pessoabett. Själv är jag inte särskilt förtjust i de betten eftersom man kan göra de jätteskarpa. När jag red funkade det bra, jag hade rätt stilla händer osv men om en som är mindre van rider och rycker och sliter blir det väldigt dåligt! 
Det hade nog vart mildast mot henne att ha det gamla.. Men hon blev inte lika stark med bettet vilket var skönt och jag fick henne i en rätt stabil form i skritt och trav. I galoppen är hon fortfarande lite känslig med bettet. 
Vi tränade på lite övergångar och skänkelvikningar, ungefär de vanliga.

Jag är väldigt nöjd iallafall! :) 
 
Fina Rezcka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback