Skolavslutning! :D

Igår var jag med när Alva färgade rosa dipdye hemma hos Harriet. Först åkte vi till tc och köpta hårfärgen och sen åkte vi hem till Harrietoch färgade, sen skulle Harriet och Sonja göra en sång till Alva för hon och Tilda ska "gifta" sig. Så jag och Alva gjorde roliga Vinevideos i Harriets rum.
Så idag är detskolavslutning, gud vad tiden går fort alltså! Men först ska jag på picknick på Hannas gård med några andra, jag har gjort två kladdkakor som jag tar med.
Igår när vi hade fika på bilden hade jag också kladdkaka och alla ba: " åh, vad är det för recept?" "den var underbart god" och sånt.. ^^
Sen efter skolavslutningen ska jag på Tilvas(Alva+Tilda) bröllop och där är jag bröllopsfixare och bröllopsfotograf. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback