Brännbollsdag

Idag har 6-9 åkt till Gärdet för att spela brännboll..  Vi skulle vart 17 i mitt lag men blev sen 9....
Man skulle köra 3 matcher och första förlorade vi men det andra var rätt bra, man fick kasta på tredje försöket så alla "råkade" misslyckas så man fick kasta... Haha. Fast jag gjorde också det, jag tog det runda slagträt slängde upp bollen i liften och hoppades på att jag skulle träffa, vilket jag inte gjorde så jag fick kasta.

På andra matchen vann vi faktiskt, alla missade så vi sparade den bästa killen till sist så han kunde rädda alla och så gick det runt..
Sen pån tredje försvann alla och blev plötsligt väldigt skadade, så då blev vi fem.. :O Så då gick det inte alls bra, men man fick åka hem när man var klar så nu är jag hemma.

Tänkte åka till stallet men sen orkade jag inte, inte min skötdag plus att klockan var 3 och ja...
Så vet inte vad jag ska göra nu.. Är ensam hemma, kanske tar en promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback