Blogglust?

I sexan var det väldigt många som hade bloggar och de var då jag hade mina bästa bloggdagar, alltså bra statestik, många kommenterade och många frågade om headers. Nu har statestiken sjunkit och allt har gått neråt.. Både att jag inte har orkat och att jag tappat blogglusten. 
Sonja slutade blogga för inte så länge och hon bloggade i ett år, jag började blogga i maj 2011 så det blir lite över två år. Känns även som fler slutar blogga och läser allt mindre bloggar. Förr kunde jag läsa upp till 30 stycken och nu är det 7 typ...
 
Man vill ju skriva för det är väldigt kul att ha kvar så man kan läsa.. Som jag kollade i arkvet från 2012. Det gör att man minns mer. :')
Så jag vet inte om jag ska sluta eller fortsätta... ?
Det kommer vara kul att minnas men det kommer kännas tomt utan att designa och göra headers. 
Det var bloggen som gjorde att jag kan redigera bilder osv på Photoshop. 
Än så länge kommer jag fortsätta men det är fortfarande osäkert....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback