5 Juni

Hejhej!! :D
Idag hade vi olympiad, sexårs-5:an delas in i olika lag och sen har man olika grenar. Några exempel är spjut, fotbollsstraffar och terränglöpning. 
Iår blev det bestämt att sjuorna(vår årskurs) skulle i grupper om fyra peppa de olika lagen. 
Blev lite krångligt med lagen, så det blev jag två andra tjejer plus en kille som skulle coacha Polen, egenytligen skulle Ada hoppa till mitt lag eftersom jag inte var så bra kompis med de andra men sen hade Ada speciella kläder för sitt lag så det funka inte riktigt...
Men det gick bra ändå, de i Polen var rätt entusiastiska och supersöta. ♥ Så det var ett bra lag, och deras ledare(en lärare) hade jag som lärare i sexårs och ettan så hon gav mig rätt mycket ansvar. ^^ De andra stack efter lunch så jag var ensam att coacha sen...

Vi slutade runt 14:00 och då gick jag till Hanna och sen åkte till stallet. 
 
Imorgon ska jag till Hellas med några kompisar och bada. :D
En jättegammal bild jag fotade på Monte hösten 2010.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback