Gotland!

Hej, nu när det är sommarlov är jag på massa olika ställen och så tänker inte på att blogga så mycket men nu är jag här!
Imorgon ska jag upp supertidigt för jag ska till gotland, först ska vi va på Fårö och sen Fröjel. :) 
Första gången jag var där var jag liten så jag kommer inte ihåg nåt från de så de blir ju "nytt" för mig. :D
Tar med kameran så blir säkert fin bilder därifrån.
 
Sa jag att jag hälsa på stona där de går på sommarbete'?
De står ju i Penningby och mitt landställe ligger rätt nära där så jag titta förbi. Sunlight, Dione, Rishi och Cinderella såg jag men Madera syntes inte. Hon kanske står nån annanstans? De verkade må bra iaf. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback