Wednesday

Nu är nästan all snö borta....  Jaja, hursomhelst. 

Idag hade vi ingen lärare på SOn... Men det gick rätt bra ändå, jag skrev en fullproppad tankekarta om Alexander den store, Aristoteles och Filip. 

Hade även utvecklingssamtal idag, vi har börjat med elevledda. ;) Men jag sa att jag ville sitta bredvid fönstret när vi ska få bestämda platser. Vissa kanske tänker Who cares? Men jag har inte suttit bredvid fönstret nånstans på ett halvår. Och jag brukar alltid, alltså verkligen alltid tycka det är varmt.
 
Nu sitter jag här och dricker te(jag har blivit en te människa) medans jag bloggar. Men ska antingen rensa ut saker i rummet eller så blir det läxor. :) 

Nu förtiden känns det konstigt att inte plugga varje dag... Don't know why... Men det är ju bra! :D

Kommentarer
Kommentar av: Josefine

wihoo bra att du har blivit te människa!! då kan vi ha afternoon tea med scones nån gång!!

Svar: JA DET MÅSTE VI HA NÅN GÅNG!!! :D :D Du får ta och komma hem till mig nån gång. Tusen år sen :3
Felicia .

2013-01-30 @ 20:01:06
Hemsida/blogg: http://josefinelunquists.blogg.se
Kommentar av: Sonja

nejmen där är ju jag :3

Svar: Nä, det menar du inte :3
Felicia .

2013-01-31 @ 17:45:16
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback