Mysdag <3

Idag var en riktigt bra dag om jag får säga det själv. Hela förmiddagen och en lektion på eftermiddagen såg vi på filmen Hercules. De två andra lektionerna på eftermiddagen var om studieteknik och så vare idrott. Just nu jobbar vi med antiken och därför såg vi på Hercules. Idrotten skulle till och med vara inspirerad av antiken idag. :)


Sen åkte jag till stallet och red älskade Madera <3 \(^o^)/ Hon var lite stark men det var kanske för jag hade gouge(en hjälptygel) så hon hägde i den? Men det gick rätt bra tyckte jag, var ju ett tag sen jag red henne. 
Men jag blev jätteglad! <3 



Imorgon är det äntligen FREDAG!! Så skönt, fast ändå inte.. Det är ju liksom nästa vecka allt börjar på riktigt med prov och läxor.. 

Kommentarer
Kommentar av: Kajsa Johansson

vilka mysiga bilder :)

Svar: Tackar! :)
Felicia .

2013-01-10 @ 23:00:38
Hemsida/blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback