Första och andra skoldagen

Började ju skolan igår då, denna termin ska vi inte ha teknik så vi har mer matte. Vi ska förresten byta mattelärare men vi har samma lärare i NO så han kommer vara kvar. 
Sen bytte vi även SO platser i klassrummet och vi ska göra det i dem andra ämnena med. Var faktiskt skönt att byta personer för efter ett halvår tycker jag det räcker.
 

Idag var det lite starta igång lektioner och så. Vi bytte även spanskagrupper... Eftersom det är rätt många som vill ha spanska har vi i 2 grupper. Ena gruppen var lite stökigare så då skulle det ske lite förändringar men hon hade bytt helt. 
Jag blev flyttad till den andra geruppen så det blir sluta sent på måndag och tidigt på onsdag istället för tvärtom. Jag tror denna kommer var myket stökigare(jag var i den lugna förut) men jag har många kompisar där så det går nog bra ändå. :)
 

Kommentarer
Kommentar av: Josefine

Jo kurt sa typ det till oss idag på NOn :((

Svar: Konstigt att inte nån sa till oss.... Men åhh vad jobbigt ;/ Men idrotten brukar ju sluta lite tidigare så kanske du hinner ändå? :)
Felicia .

2013-01-09 @ 20:46:23
Hemsida/blogg: http://josefinelunquists.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback