Chai te

Just nu sitter jag och dricker ur min nya kopp Chai te. Man hällde i lite vätska som skulle smaksätta istället för påse eller sil. Den smakade pepparkaksdeg, fast det var gott. ^^  Jag kanske blir en te människa nu?
Min nya kopp. :3
På morgonen hade jag migrän men sen blev jag bättre så jag gick till skolan vid lunchen. Vi bytte NO/Ma platser idag också. Jag blev nöjd med platserna, blev rätt trött på de förra. Enda nackdelen är att jag sitter längst fram.... 

Nu till ridpasset, jag red Madera den här veckan med. Vi tränade skänkelvikningar mest, jag tyckte det gick bättre den här gången. Hon flyttade väldigt bra i skänkelvikningen och så. 
 
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Josefine

Ja hoppas du blir en te människa :P fin kopp btw. Vi tränade också skänkelvikningar och Donna var såklart bäst <3

Svar: Kommer säkert bli mer te i framtiden... Tack så mycket! :)
Vad kul, Madera var också jättebra på det!!! <3 <3 <3
Felicia .

2013-01-18 @ 23:08:21
Hemsida/blogg: http://josefinelundquists.blogg.se
Kommentar av: Anonym

Vad heter appen?

Svar: Appen jag använde till te bilden var "Pixlr-O-Matic". Om det var den du mena. :)
Felicia .

2013-01-20 @ 09:31:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback