Tidigt

TORSDAG:
Red Rezcka igår, det var faktiskt en väldigt rolig lektion. På idrotten innan hade vi tränat stå på händer så jag hade träningsvärk i väntsterarmen, precis i den sidan Rezcka är stark i. Men vi jobbade på volterna med övergångar och igångsättningar från galopp till halt och halt till galopp. Vi gjorde även lite ryggningar(hästen backar). Det gick bra att rygga och att galoppera från skritt men att sakta av från galopp gick lite sämre..
FREDAG:
Idag var två av våra lärare sjuka så vi slapp lektionen efter lunch. :) Riktigt skönt. Så jag gick hem och åt mat hemma istället och nu ska jag dra mig iväg mot stallet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback