Sportlov

Det är sportlov nuuuuu! :D <3 Hann  inte blogga igår såå...

TORSDAG: Vi hade vår redovisning om övervikt (för att träna sig söka källor) och vår lärare sa att han skulle ställa massa kritik/frågor för att lära sig men när vi var klara kom han inte på nåt. *stolt*
På idrotten hade vi Beep test och jag kom rätt långt så det var ju bra. 
Sist hade vi engelska och när läraren var borta ett tag ställde en i klassen om klockan så den gick 10 min före så vi fick sluta tidigare. :D 

Så då åkte jag till stallet och red Bill. Rätt skönt med en mjuk och inte en stark och hård häst som jag nästan alltid får. ;) Jag tyckte passet gick väldigt bra, han mjuknade till och det blev en rätt stadig form. 

Bill

FREDAG: Idag hade vi matteprov.. Fast det var rätt enkelt så det gick bra. ;) Slutade vid ett och fick då mitt sportlov!  Åkte till stallet vid halv 3 tiden och skötte och sånt. 
Imorgon ska jag också till stallet på morgonen och sen ska jag sova över hos Mina med flera kompisar från stallet. Vi ska se på Mello och mysa. Så imorn kanske det inte blir så mycket bloggning, kanske appen.

Ska sova nu så jag orkar upp, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback