Sommarkänsla

Mitt blogglust börjar komma tillbaka igen tror jag. :3

Kände lite sommarkänsla idag. Hade en lång sommarklänning och när jag kom hem åt jag jordgubbar. Summerfeeling. <3 Längtar tills sommaren, Nu är min födelsedag, julen, min namnsdag och Romme över nu väntar man bara på sommaren(och kanske sportlovet då).

                  
                           
Vad gillar ni mest? Sommar eller vinter? Kommentera! :D
Själv gillar jag Vinter ganska mycket då jag fyller år och det är jul då, men sommaren är ändå väldigt skön. Man kan gå runt i klänning och flipflops och ta det lugnt. Man harv ju sommarlov men myggor... Nej det gillar jag inte. Nackdelen med sommaren. ;)

Kommentarer
Kommentar av: Sonja

sommar är ju lätt bäst :D

2013-02-20 @ 21:29:38
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback