Tunnelbane kaos

Godkväll! ;)
Idag när jag skulle åka till stallet för att rida vid 4 tiden stog det att Hagsätra tåget skulle komma om 3 min, sen 5, 12, sen 15 och sen 18. Det gjorde att ifall jag skulle vänta i 18 min skulle jag komma alldeles för sent till ridningen så jag och Klara traskade iväg till Skanstull där vi tog en buss från Gullmars och därifrån en tvärbana. 

Bussen var helfull, blev nästan mosad av "Stopp" knappen.... Men vi hann! Med 10 min marginal innan vi skulle rida. ;)
Det visade sig att det var någon som stog på spåret nere vid Gamla Stan... Mycket smart.
 
Fick lilla Madera (konstig att jag inte fick Rezcka...) pluttisen. Det gick väl hyfsat bra, hennes galopp är rätt underlig och omöjlig att beskriva. 
 
Men nu ska jag nog göra lite NO grejer. Jag och två andra ska göra en redovisning om hur man undviker att bli överviktig. Man ska söka fakta på internet, jämföra källor osv..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback