Romme!

 Idag gick jag upp klockan halv 6. Vi åkte till Romme med klassen idag och bussen gick kvart över 6.


Jag och Josefine fick platser mellanbra vilket var bra tyckte jag. :D Killarna i klassen stog för underhållningen på vägen dit, nä men de sjöng hela tiden.
När vi kom fram åkte jag med Emma och Josefine. Vi åkte i mest i röda och svarta backar och så åkte vi fel tre gånger, och till samma ställe! 

Vi räknade även hur många gånger vi ramlade.
Emma: 2 gånger - Jag: 2 gånger- Josefine: 2 gånger
Fast en av gångerna jag ramla var för att några människor stog precis där man skulle av liften.
 
Det var en väldigt lång skoldag, 6.15-19.00. Men det var kul! :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback