Hallon

Tog ett bad och testa mitt nya balsam från Lush. Den är grön, rund och ser ut som en tvål. Så man tvålar in balsamet i håret, det var jättebra och det luktar gott! :]

Nu sitter jag med en kopp Söder te och en skål med frysta hallon medans jag lyssnar på Swedish House Mafia. :) Supermysigt. <3 
Imorgon ska jag till Klara klockan halv 11 och vi ska göra något innan ridningen börjar. Eftersom det är lov så är ridtiden framflyttad så vi rider klockan 3 imorgon.
Gud vad skönt det är med lov! <3

Vad har ni gjort hitills på lovet? Brukar åka bort på loven men inte den här gången, men jag har sovit(vääldigt mycket), njutit av att inte ha läxor, vart i stallet och handlat grejer.
 

Kommentarer
Kommentar av: Sonja

Hej, hur mår du? Jag orkade inte läsa inlägget. Nej jag skoja men känns som att typ alla äter frysta hallon hela tiden... x3

Svar: Jo, det har du rätt i eller överhuvudtaget hallon. Följer strömmen liksom. ;)
Felicia .

2013-02-28 @ 21:33:48
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback