28/2 2013 Rezcka

Var hos Klara först på morgonen, vi städade henned kaniners burar som tog en och en halv timme och sen myste lite med dem.

Sen red vi klockan tre istället för fem men det var skönt att ha tid efter ridningen. :)
Nu till ridpasset.
Red Rezcka och det gick superbra! I början av ridpasset lossnade hon och blev riktigt mjuk så det blev lättare att ha henne i form. Hon verkligen sökte sig ner i traven så hon var superfin.
Förr har jag bara fått henne bra i form i skritten och lite i trav också men idag blev det mycket mer i traven och även galoppen. :D

Bästa ridpasset på henne tror jag.




Nu sitter jag och tar det lungt, imorgon ska jag till stallet runt tolv och sköta. Innan ska Hanna komma till mig och vi äter lunch och åker sällskap till stallet. Hon rider nämligen klockan halv ett. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback