Trött

Idag har vi haft en lugn måndag förutom att vi fick massa spanskaglosor... Men de andra lektionerna skrev vi utvärderingar och pratade betyg. Höll mitt svenska, engelska, religon och geografi betyg men på gränsen för religions betyget så jag får satsa ännu mer nästa gång. :)
Efter skolan gick jag, Ada och Shannon till Gamla stan för att fira Shannons födelsedag(2 veckor senare, men bättre sent än aldrig) och vi sa till Shannon att vi bara skulle fika men sen överraskade vi Shannon så hon fick välja något i Science Fiction bokhandel att köpa som present. ♥️
Var lite klurigt att försöka komma på en vettig anledning att just gå till Västerlånggatan men det gick bra och Shannon blev jätteglad! När hon hade vald present (som blev en Mlp plånbok) gick vi och fikade. 
Blev supermätt av att jag tog en enorm glass... :C 
Efter det gick vi runt och kollade i olika butiker och sånt. ^^


Nu är jag jättetrött så jag ska försöka att sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback