Smultron te


Sitter här med mitt nya och ljuvliga smultron te och skriver min slöjdanalys till träslöjden. ♥️ 
Rätt lugn dag idag eftersom alla prov är avklarade för den här terminen så nu gör vi inte lika mycket på lektionen. Som på SO:n såg vi på julkalendern, engelskan hade vi klassråd som alltid blir till "110% Anti Lillemor" diskussion och det blev även så idag..
På NO:n fick vi veta att vi ska få en ny NO lärare och på tekniken kollade vi hur mycket vår hängbro(gjord av blomsterpinnar, glasspinnar osv) klarade av att bära och den klarade faktiskt 7 kg. :o
Sen hade vi knytis på teatern som julavslutning och det var mysigt. 
Nu ska jag fortsätta skriva min Slöjdanalys. Den kommer nog bli lång.... :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback