Ridpasset 12 december

Red Zidane och vi var bara 5 personer så det var rätt lyxigt.
Jag tyckte han kändes mjuk och rätt stadig i formen men däremot så travade han lite konstigt, han skuttade liksom till kändes det som.. 
Eftersom vi var så få red vi fram på mittvolten sen red vi på A och C vikterna och gjorde skänkelvikning från medellinjen till långsidan, det gick väldigt bra tyckte jag! 
Sen i galoppen fick han sitt lilla ryck så efter det vart han lite speedad då vi gjorde galoppfattningar från trav. 
Men som helhet tyckte jag att det gick bra. :)
Glömde att skriva men förra veckan hoppade jag Faramir och vi hoppade den vanliga banan och det gick jättebra! 

Från igår när jag bakade pepparkakor med Ada och Filippa!

Kommentarer
Kommentar av: Ada :D

Yay goda pepparkakor :3

Svar: Yay! ♥️
Felicia .

2013-12-13 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback