Julpyntning.

Idag vaknade jag klockan 10, jag som tänkte passa på att sova ut riiktigt mycket och så vaknar jag så "tidigt". Klockan 12 gick jag till Rebecka och där var vi en stund innan vi gick mot Ringen och fikade på Gunnarsons ungefär en timme och sen gick vi till Åhléns för att köpa glitter och annat julpynt till julpyntningen i stallet. 
Sen julpyntade vi i stallet, det blev lite stökigt eftersom det lät så mycket men det gick nog bra. 

Efter det myste jag med Madera och skötte henne och sen åkte jag hem vid halv 8. 

Nu sitter jag och gör Tekniken vi ska lämna in på tisdagen och äter min egengjorda 5 minuters kola. :)
Nu ska jag försöka fortsätta med den ytterst roliga teknikuppgiften om broar, hejdå! 


Kommentarer
Kommentar av: nova-sadelklubben

jag var också med och pyntade hos Robin:)

Svar: Vad roligt! :D ♥️
Felicia .

2013-12-19 @ 19:58:42
Hemsida/blogg: http://sadelklubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback