December♥️

Äntligen December! 
Idag har vi iallafall haft spanska första gången med vår nya vikarie, hon verkar ha ett annat arbetssätt där man inte sitter och gör samma sak hela tiden och istället gör man lite teaterscener på spanska, ser på film, köra catwalk(hah) och så kommer vi ha olika platser varje gång för att man ska försöka prata med några andra personer än dem man brukar prata med. 
På svenskan spelade vi in vår Podcast och vi var väldigt ineffektiva, det blev alltid nåt störningsmoment i vägen som att nån börja skratta, tappade bort sig eller så lät det i bakgrunden.. Så hitills har vi bara hunnit spela in 4 minuter och Podcasten ska vara ca 15 min....
Sen efter skolan slipade jag mitt hål och så fick jag bedövning... Det kändes som att läppen/tandköttet hade "somnat" och det var jättesvårt att dricka för helt plötsligt kunde man råka så spruta ut det man drack.. Heheh


Min julkalender! Iår har jag Kinderchoklad, Yummy♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback