4 advent

Födelsedagsfirandet var jätteroligt! Det här fick jag blandannat.

Efter det sov Filippa, Shannon och Ada över. Det var mysigt och vi pratade, drack te och sånt till klockan 2. Sen när vi skulle sova ville ingen sova i mitten av madrassen så vi höll på med det jättelänge så vi la oss klockan 5...
Så dagen efter gick vi upp 10 och åt frukost sen sov jag "lite" till... ;)

Idag har jag vart ute och köpt julklappar och hörlurar till mig själv(heh) och en tangle teezer(en slags borste).

Köpte urbeats och än så länge funkar de asbra. :D
Det som är bra med dem är att de har platt sladd så de trasslar sig mindre och så har de volymknapp på sladden. 

Kommentarer
Kommentar av: Nova

hej! jag bloggar ju på Wordpress.com men också på Blogg.se och jag skulle behöva hjälp med header/design på min Blogg.se.
adressen är: www.frust.blogg.se

Svar: Vad behöver du hjälp med? Du kanske skulle kunna mejla mig? :)
Min mejl är: [email protected]
Felicia .

2014-01-01 @ 16:24:41
Hemsida/blogg: http://sadelklubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback