13 och 14 december

Igår var det Fredag den 13:e och såklart så måste det hända något. Gröna linjen var avstängd mellan Gullmarsplan-Hötorget  eller nåt så när vi skulle till stallet var ersättningsbussarna fulla (eftersom det var rusningstid) så vi gick från Medborgarplatsen till Gullmars, en trevlig liten promenad....
Vi hade haft Lucia uppträdande i skolan innan så jag var verkligen utmattad när jag kom hem.
Lucian gick också bra, ingen svimmade eller något liknande. 

Idag var jag i stallet från 10- 12 och skötte Madera sedan åkte jag hem för jag och Tilde skulle träffas och baka. Tanken var att vi skulle göra knäck och maränger men knäcken blev aldrig hård och liknade mest en soppa och marängerna blev mjuka och äckliga inuti. Men vi hade det kul ändå och såg på Grotesco's Zombiesossar och Vardags-VM. 


Nästa gång vi bakar har vi bestämt att vi ska baka kladdkakemuffins, det är mycket svårare att misslyckas med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback