12/12

Lucia imorgon! Ska vara med i Lucia tåget och det är därför jag fått stressa vissa torsdagar till stallet men det är roligt att uppträda så. Däremot kan jag inte ta de allra högsta tonerna men eftersom vi är fler hörs det nog inte. ;)
Betygen ska vara satta imorgon så nu avslutar man allt man gjort. Idag på slöjden gjorde man klart sitt och på träslöjden var det sista gången så jag körde 110% och blev klar med lampan(nätt och jämnt) och fixade kostnadsberäkningen och slöjdanalysen. Däremot så ville inte bilderna mejla sig så min slöjdanalys fick inte några bilder men jag hoppas det går bra ändå.
På eftermiddagen såg vi på filmen "Den gröna cykeln" (tror jag den hette) som var rätt seg och precis innan hade vi haft en debatt med vår omtyckta *host* rektor om allt på skolan. 
På våra klassråd brukar killarna argumentera mer och verkligen visa sin åsikt om sin åsikt men när hon väl är där behärskar sig dem man märker helt klart att stämningen blir laddad av irritation.. 

Här är min lampa iaf♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback