Skola imorn :(

Hejhej!
Alltid när jag ska till Klara och ta en buss till Klara blir jag alltid nervös att missa bussen så jag är alltid 10 min tidig men först va vi på Hööks som ligger ute i Värmdö och vi kolla typ på grejer i 1 timme men sen såg vi att bussarna gick jätteoofta så vi fick vänta 1 timme innan vi åkte.
Ett rosa schabrak, svart nos & nackludd och ett par ridhandskar följde med hem. :)
Sen när vi kom till Klara tog vi in Matrix från hagen och fixa han och sen red vi barbacka och gjorde olika miljöträningar, vi träna han att gå på matta och bommar med massa däck och tittgrejer med. Vi filma så video finns på Videofyme, kan lägga ut här oxå.
Sen efter ridpasset testade vi lite frihetsdressyr med Matrix som funkade bra, vi träna på övergångar från skritt till trav osv när han gick lös. Sen provade vi att löshoppa och då hoppa han runt 60 cm.
Dagen efter(sov över) red jag fram barbacka och sen körde vi frihetsdressyr och löshoppning igen. ;)
Nu är jag hemma med träningsvärk och ickelängtan till skolan...


Kommentarer
Kommentar av: Kajsa Johansson

Vilka fina köp :)

Svar: Tack! ❤
Felicia .

2013-08-19 @ 21:54:45
Hemsida/blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback