Konfirmation

Igår hade jag min konfirmation och så var det släktfirande så jag orkade inte blogga igår. 
Klockan 11 började konfirmationen och då hade bytt om och började gudstjänsten. Jag och Josefine läste förbönen och så bärde jag ljus när man tog nattvard, hela kyrkan skulle ta nattvard så det var rätt jobbigt att bära så länge...
Hela gudstjänsten gick bra förutom att Paul(Prästen) sa fel efternamn men ja. 
Sen efter konfirmationen firade vi mig hemma i lägenheten, jag fick jättefina presenter. Fick pengar, presentkort, smycken och en iPhone 5! :D
När alla hade gått blev jag så trött så jag somna vid 5 och vaknade vid 9.. Haha. ;)

Idag har vi gått till Ringen och Skrapan för att köpa skärmskydd och  skal. Jag kan inte använda iPhonen än eftersom den har inget Sim kort. :( Men vi har beställt så den ska komma på typ onsdag eller torsdag. 

Imorgon ska jag ta buss klockan 09:27 som stannar vid Tuna för jag ska till Klara! Vi hade tänkt hoppa Matrix och är det varmt på eftermiddagen ska jag och Klara bada hade vi tänkt. Men de senaste dagarna har det inte vart nåt badväder men det stog att det skulle vara bra väder.
Jag ska ta med Systemkameran också så det blir säkert fina hoppbilder och sånt! :)
Det ska iallafall bli jättekul, senaste gången var där var väldigt roligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback