iPhone

Hej! Detta är första inlägget från min nya iPhone! Nu har jag suttit och laddat ner appar och bekantat mig med den så ja! Idag var jag hos Klara från halv 11 - 7 så var där rätt länge. När vi kom tog vi in Matrix från hagen och byggde fram hindrena som tog ett tag. Efter lunch gjorde vi iordning Matrix och Klara hoppade fram först och sedan höjde vi och hon hoppade banan vi hade byggt upp. Det var en kombination på långsidan med plank ett rättuppstående på diagonalen och en oxer.
Tror det blev en bana på 70-80 cm tillslut. När Klara hade hoppat hoppade jag Matrix också, av sommarvärmen blev han rätt trött. Men jag hoppade samma grejer och hoppade 80 för första gången. Kände inte högt alls. Men han hade inte så bra flyt i galoppen så blev några helikoptersprång..
Sen när vi hoppade klart skrittade jag av honom barbacka.
Tog ju med kameran och det blev 300 bilder! Men jag laddar upp det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback