Första skolveckan

Hej! Nu är första skolveckan avklarad då..
Alla dagar förutom en slutade vi efter lunch så det va rätt lugnt.
I onsdags åkte vi ut till Taxinge som tog runt 2 timmar så därför börja vi halv 8 och kom hem 5! Men två stycken tog med sina söta hundar så det var kul. Man kunde bada, spela fotboll och promenera runt så jag badade. Det var typ 16 grader... :o Men en av hundarna badade och det tyckte jag var kul. ❤
.
Idag var första skoldagen med "riktiga" lektioner, börja med att läraren försover sig så vi får ha idrott med en annan klass och på svenskan och matten lånade vi bara böcker och sånt.
Sen gick jag, Ada och Shannon till Götgatsbacken och kolla i lite butiker och jag köpte en bodysplash och så. :)
.
När vi slutat slutat efter lunch varje dag har jag, Tilda, Ada och Shannon gjort något varje dag men när skolan börjar "på riktigt" kommer man nog inte hinna göra lika mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback