Måndag och Tisdag

MÅNDAG:
Igår hade vi studiedag så jag åkte till stallet vid 1 tiden.  Jag duschade Madera för första gången! ♥:D Fast jag tvättade bara hennes ben och svans(blir jättekallt för dem att tvätta hela kroppen). Vi höll på i en halvtimme och hon stog jättesnällt och stilla. ♥ Så nu har hon en ren och trasselfri svans!

TISDAG:
Idag var det vanliga lektioner och vi skulle haft beep test på idrotten men vi slapp! :D
Istället gjorde vi balanstävling, man skulle stå på en smal planka och balansera. Jag hade en jättesmal planka så det var rätt svårt när man tillslut behövde blunda... Så idrottlektionen blev massa småtävlingar typ. 

Från i fredags, fotad av Nicole. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback