Faro

Idag såg vi på bio med skolan! :D Vi såg Faro och vi de hade fått gratisbiljetter, antagligen för att Clara som spelar huvudrollen går i min årskurs.
Filmen handlar om en pappa och sin dotter, pappan mördar en och polisen är efter dem så de flyr. Jag tyckte filmen var rätt bra och det var kul att se sin klasskompis på bio. :D
Rätt jobbigt var ju att killarna i klassen pratade, prassla och höll på och jag satt framför/bredvid de....

Imorgon vet jag inte hur skoldagen ser ut, andra halvan av klassen ska se Faro imorgon. Så jag vet inte riktigt hur lektionerna ser ut. 
Men nu måste jag fortsätta plugga, har NO prov imorgon och en träningsutvärdering ska lämnas in. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback