Äntligen vår! <3

Hejhej i vårvärmen! :)  Iallafall för oss i Stockholmsområdet. 
Idag hade jag matte, SO och svenska. På SO jobbar vi med kristendomen och svenskan gick vi igenom grammatik...
Sen efter lunchen hade jag spanska som vanligt.

När vi hade slutat klockan halv två var det så soligt och fint så jag och Mina gick hem till mig och satt och åt glass på min balkong och sen stretchade vi.  Men det blev en snabbstretch för sen skulle jag till kinesiskan.
Det var 13 grader idag! Visst har jag söta Widgets på min mobil? De visar batterinivå, hur många grader det är, knapp för rotering av skärmen, knapp för ljusstyrka, knapp för tyst läge och genväg till kontakter.'

Nu sitter jag också på min balkong och myser av vårsolen. 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback