22 April

Helloo. :)
Idag började jag klockan 10 för jag skulle på matteresurs och klockan 11 hade vi matteprov. Så det är ju praktiskt att träna precis innan. ;)
Sen hade vi håltimme så jag och Shannon, Ada, Eve och Filippa var på Filippas gård.
Sist hade vi spanska, efter spanskan vid 3 tiden gick jag till Götgatsbacken för att köpa födelsedagspresent och sommarkläder. Det blev två par kjolar, en svart och en ljus med kortare fram och längre bak. Köpte även en "knutfixare" som ska göra snygga knutar, ungefär som en donut fast den passar bättre för längre hår för man rullar in den.
När jag testade den blev knuten helt enorm. x)



Nu ser jag på 112-Liv och död, sen måste jag sortera in mina kläder i min byrå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback