Matte wihoo

Har inte bloggat på ett tag så sammanfattar lite.
TORSDAG:
Tre timmars svenska på morgonen med vikarie som inte ens var där? Blev klar med allt jag skulle så jag ritade hästar xd.

Hoppning på ridningen, hade Cinderella och vi hoppade tre studs(tre hinder på rad). Det gick riktigt bra :D

SÖNDAG:
Inget intressant från de andra dagarna, har SO prov att lämna in, NO läxa och matte prov till på fredag. Så måste plugga matte. Men det är ganska kul för vi gör matteprov till de andra grupperna.

Mån, tis och ons har vi PRAO och jag ska praoa hos min frisör. ^^




Kommentarer
Kommentar av: Pownieskvaller

Vilken fin blogg du har :)

Svar: Tack!:) Din med.
Felicia .

2012-10-27 @ 21:39:24
Hemsida/blogg: http://pownieskvaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback