Snö ♥

I torsdags kom den första riktiga snön ♥ Så jag och Sonja gick ut på vår rast och fotade snöbilder.
Och som vanligt när den första snön kommer blir det snöbollskrig med Vittra. Det är liksom traditioner. Förut när man var liten var det dom stora som var med men nu är man själv delaktig i det. Okej, jag var inte med men hela klassen var typ med.

Idag vare vanlig dag och luciaträning (jag ska vara med i skolans luciatåg). Sen var jag i stallet, där var det ännu mer snö...
 
Blev sugen på att göra en header till mig själv så vi får se om det kommer upp nåt. :)
 

Kommentarer
Kommentar av: Sonja :D

eey du var ju med lite grann ;) hahah xD

Svar: Njaa, bara för att den onde killen kasta på mig. Jag gjorde bara självförsvar ;D
Felicia .

2012-11-30 @ 23:16:42
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se
Kommentar av: Sonja igen :D

fett snygg header förresten ;) <3

Svar: Hihi tack!! :D :D
Felicia .

2012-11-30 @ 23:18:04
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback