Orfeus och Eurydike

Idag hade jag en väldigt skön dag, först lite NO och sen skulle vi gå på teater. Det började med att vi gick till Orionteatern medans det regnade sen när vi kom dit gick brandalarmet och tre brandbilar kom fast det var typ deras rökmaskin.... Så lite segt i början.
Det handlade iallafall om Orfeus och Eurydike, i början var det lite läskigt för dom hade röda linser. Men i början förstod man inte så mycket men inte min favoritteater ;)

Vi slapp lektionen på eftermiddagen men vi skulle fortfarande ha våra B språk och mitt börja ju tjugo över 2 så jag hade låång håltimme för vi sluta från teatern ca tolv.
Så jag och Josefine utnyttjade det och gick till mig och åt minipizzor och bakade kladdkaka. Men vi gräddade den för kort eller så hade vi för mycket bakpulver för det blev en otroligt kladdig kladdkaka. 

Ridning imorgon iaf och jag hoppas nog på Rezcka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback