Två dar

Hann inte blogga igår för att jag hade föreställning och sen pluggade jag So.
.
SÖNDAG:
Vi hade föreställning igår somsagt, det gick bättre och jag var med mer :D
När man inte var med kunde man underhålla sig med gamla barnteater affischer ;)
MÅNDAG: So prov på morgonen.. yeey. På svenskan läser läraren högt så det är jätteskönt :)
Då fick man rita och Josefine ritar såå snyggt! -->
Efter jag slutat gick jag och pappa till Ah's . Jag tog en tvåkulors våffla.
Polka och smörkola smak :D
Sen gick vi till Ringen och köpte lite klänningar och linnen.
Vi köpte också ett elpiano som är jättebra och piper om man inte spelat på länge <3
På väg hem från Katarina Södra fotade jag lite blommor...
Gick även ut på gården för att kolla om våra cycklar fanns kvar. För när jag gick till skolan ser jag en lapp grannarna skrivit att det vart tjuvar som tagit cycklar typ 3 på natten :S
Men dom lyckades fånga dom så dom saknade cycklarna är hos polisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback